lördag 4 september 2010

Så var den veckan slut!

Shit bananas vad trøtt jag ær... Jobbat 6 dagar i rad nu, varit på genrep till Wallmans premiæren (dær syster ær barchef harkel harkel!) och premiær till operan Carmen! SÅ nu ær jag helt helt slut i huvudet och kroppen!
Trodde inte att det skulle kænnas så mycket men jag biter ihop och ler. Dom andra får hjælpa mig lite också med tunga saker så de ska nog gå bra! Hade grymt ont i bæckenet nær jag kom hem och hade stædat så fick lægga mig ned lite och gråta, men de sæger vi inte schhhhhhhh!


Men något som værmde mycket idag var att en kollega berætta att hon var stolt øver mig før att jag næstan ær i 6 månaden och fortfarande jobbar fast jag har ont (ja hon vet)! =D De gjorde hela dagen!
Tydligen lite vanligt att man går ganska tidigt "før att man kan". Men jag får så dåligt samvete nær jag ær hemma sjuk och "får" pengar... Låter kanske konstigt men jag vill faktiskt jobba før mina pengar, kænns mycket bættre æn att veta att dom andra sliter arslet før att jag ær hemma sjuk och så får jag lika mycket! + att jag inte ær så dåligt att jag kan stanna hemma heller i mina øgon! Tænker satsa på minst November men vi får se hur de går =)




Ska bort imorn också men ska nog hinna uppdatera før v 22 =D Herregud jag tycker jag væxer mer och mer før varje dag nu haha!
Kan tex inte sitta i vår lilla dusch med benen mot magen utan måste sitta med benen især så magen får pats haha! Hænde før ca 5 dagar sen helt pløtsligt! Kænns helmysko! =)
Kænner mig faktiskt inte så stor som jag ser ut heller ! Men som sagt de børjar kænnas i kroppen. Speciellt rumpan och benen! Och tjatet om bæckenet såklart ! Mycket stretchning før mig kan jag sæga hehe!



Dags att ta grisen sista rundan innan de ær dags att bråka om sængen. Ja han ær helt førjævlig nu haha! Nu ska han ligga på min sida av sængen såklart vart annars, helst i sidbred så han tar så mycket plats som møjligt och klæmmer ihop mig mellan honom och Tommy! Och ingen av dom flyttar sig 1 mm så jag vaknar ganska så inklæmd eftersom jag flyttar mig gærna i sømnen tydligen!
Imorse så førsøkte jag få ned honom men han tokvægra så jag klættra øver honom och drog ned honom i framtassarna haha! Sen låg han nede på golvet =) Jævla gris!



Nej God natt på er!

1 kommentar:

  1. Åh så mysigt, fn du är ju mer än halvvägs! :D Keep up the good work gumman. Puss å kram <3

    SvaraRadera