lördag 25 september 2010

Mitt i natta ju!

Lite snabb uppdatering innan jag knoppar.
Buddy Holly var helt fantastiskt bra! Kænde igen vældigt många låtar från då jag var liten =) Premiærfesten var væl sådær, kanske inte så roligt før en gravid tjej som ær trøtt och ett Gryn som sparka nonstop! Høg musik får verkligen igång lillskiten haha!


Idag har min Morfar och hans tjej Evy kommit hit och ska på Wallmans imorn, møtte upp dom på stationen och hjælpte dom till Annsis lægenhet. Men den ær nog alltfør liten før dom 2 før Morfar ringde mig och bad mig kolla upp hotell i nærheten innan dom går varandra på nerverna haha! Så kan de gå!



Ledig imorn och de kænns konstigt. Haha inte så van vid att vara ledig så detta blir lyx =) Kænner av sammandragningar mer och mer så det ær nog bra med lite vila emellanåt !


Dags att sova, blir vandring på stan med Morfar och Evy runt Oslo imorn =)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar