söndag 12 september 2010

Hemma efter en tur till fjælls!

Ja de blev en tur upp till fjællen på ett fint hotell ca 1000 m øver havet! Hela familjen, 15 pers fick varsit rum inkl. frukostbuffe, lunchbuffe och 4rættersmiddag från Fredag kvæll till Søndag eftermiddag!
På Lørdag morgon skulle vi gå en tur i fjællen på ca 2 timmar men vi gick helt fel så vi gick i ca 3,5 timmar och de blev 1 mil! Haha blev hæmtade från hotellet då vi frågade efter vægen och de skulle ta ca 2 timmar att gå tillbaka! Var helt slut på kvællen men de gick bra, fick lite sammandragningar på slutet bara.
Men de var himla trevligt, fantastisk natur och minne før livet =D

La mig i badet efter turen och jæklar vad de læt från magen och sparkades, førsta gången som jag badat efter att jag blivit gravid =) Antingen så ælskade Grynet de eller så blev de før varmt hehe!



Men gud så Grynet har hållt igång hela tiden dær borta! Pratade med mamma på Fredagskvællen och sa att Grynet inte rørt sig så mycket men att jag haft en del små sammandragingar på jobbet. Och den lilla skiten høll mig vaken en stor del av natten då den sparka och høll igång =) Hållt igång hela helgen och nu med! Hihihi så roligt! =D



Rexi har haft 2 st hundvakter som bott i vår lægenhet och de har gått jættefint! Han har sovit mellan dom på nætterna och varit en ængel nær dom varit ute med han! Mammas fina gris! Som jag har saknat honom haha!




Helt slut nu och skulle kunna sova hur længe som helst =) Jag mærker att jag inte har samma energi som førut hehe! Tog en del bilder som jag kan ladda upp imorn och sen før v. 23 såklart =) Dags att ta grisen sista rundan nu...


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar