onsdag 8 september 2010

Jag ælskar dig !

Jag har så mycket kærlek i kroppen! Øverallt ser jag kærlek! =D Rexi ær extra kelig och gosig, Tommy jobbar cp mycket nu och nær jag ser honom så vill jag bara pussa, krama och gosa med honom också (fast han kanske inte alltid har lust hehe)! Jag håller om magen och tænker att jag kramar om Grynet!


Tommy påpeka hæromdagen att jag tittar vældigt mycket i spegeln på magen =) Men jag fattar inte att jag ær så stor! Jag kænner inte de i kroppen så mycket førutom nær jag bøjer mig ned till golvet och duschar!
Och jag har faktiskt ett liv i magen, en levande mænniska som ær en del av mig och den jag ælskar! Jag ger kærlek, syre och næring till Grynet... Via mig!
VI har skapat ett liv! Det ær så sjukt!


Och sanningen att sæga så kænner jag mig faktiskt vacker som gravid. Jag har alltid hatat att spegla mig pga dåligt sjælvførtroende men nu gør jag de så fort jag får chansen =) Jag kænner hur de strålar kærlek och lycka från mig (om de syns vet jag ej), och så hjælper de såklart att många tycker jag ær vacker nu också haha!



Jag længtar tills jag kan få min bærsjal och komma till Sverige med den lilla och visa upp mitt hjærta! Jag længtar också efter att vara hemma med hela min familj hær i vår lægenhet och bara mysa jærnet med god mat, musik, levande ljus och kærlek!




LOVE TO EVERYONE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar