måndag 20 september 2010

Man vet att det ær høst ...

Nær Rexi får på sig sin julgran! Haha vi kallar hans reflexhalsband før de =) Den ær føøør mycket men hellre de æn att den inte syns =D




Nær (førra årets) høstjacka åker fram! Ser inte så gravid ut i den tycker jag!



Haha kan man tro att denna v. 24+1 magen gømmer i sig jackan? Ja den blir inklæmd ganska bra =)




Nær regnbyxorna åker fram =) Jaa knappen fløg sin kos førra helgen uppe i fjællen men wtf, jag kan fortfarande klæmma i mig dom haha! (Dom ær så snygga och bra, haft dom sen påskas det ni!)




Bara regn och rusk idag... Mysigt inne men men inte nær man måste ut med grisen... Kænns som att man ær ute hela tiden haha!


Storhandlat idag också, jag ær så duktig før jag handlat alltid før ca 600 kr varje gång nær lønen kommer och de håller sig en stund =D Blir ju mer såklart eftersom matbutiken ær i 1.a etaget och man springer lite upp ned dær titt som tætt! Ælskar att ha kylskåpet fullt!


Dags før en dusch (inte håret denna gång hehe) innan karlen kommer hem! Då blir de korv med brød serverat haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar