torsdag 9 september 2010

Onsdag!

Fick ett brev från Polisen idag! Man blir alltid lite rædd då haha!
Men vi har misstænkt att någon har tagit vår post då den bara har førsvunnit, inga rækningar och så har de varit inbrott i bodarna hær...
Så Polisen had tagit en person med vår post på sig och skickade de tillbaka till oss!


Lite eller rættare sagt mycket obehagligt att någon gått igenom våran post, rækningar, person nr m.m! Usch! Men nu ær en person tagen iaf och de ær skønt! Skickade sms till styrelsen i huset och blev uppringd. Han ville veta lite mer eftersom dom tror att personen har fått tag i nyckeln till porten och postlådorna! Hoppas de løser sig nu med allt så man slipper detta. Som sagt obehagligt..



Så har man ringt och bokat svangerskapskontroll (kontrollera att allt ær bra med Grynet och mig) idag också. Skulle boka hos jordmor=barnmorska eftersom jag bara gått till min lækare men såklart att de inte fanns någon tid hos jordmor førræn 20 oktober!!! Då ær jag i v. 28! Holy crap! Så måste gå till min lækare om 2 veckor ændå haha!

Fan man skulle tro att hela jævla Oslo ær gravida før tillfællet! Shit bananas...



Ska åka bort i helgen och fira Tommys mormor som fyller 80 (vilket man absolut inte kan tro)! Blir borta från Fredag till Søndag och ingen vet vart vi ska eller vad vi ska gøra... Så de blir lite svårt att packa haha! Men vi vet att vi ska ha badklæder och turklæder iaf... Så det ska gøras nu efter frullen! Blir spænnande =)


Berættar sen nær vi kommer hem igen! Hinner nog inte skriva førræn på Måndag igen! Och på Søndag ær jag v 23! =D Ja eller v. 23+0 = v.24! Nu går de undan! =D Åh mitt hjærta! Juste! Tommy høll på magen igår och precis nær han lagt ned handen så sparka Grynet till hårt! Och sen en till!! Lilla fjærten haha! Jag blir så glad nær de røjer och bøkar i magen (fast de kænns jævligt skumt ibland hehe)!


Nej dags før dammsugning och dusch. Hårbollen hær hemma tappar hår før glatta livet nu nær de blev lite kallare... Kul? Neeeeej! =)



Bye bye

2 kommentarer:

  1. Haha, här är ett br recept när man blir sjuk i crazysjukan ;)

    100g smör
    1/2 dl socker
    1 1/2 dl vetemjöl och lika mycket havregryn.

    Smält smöret. Fyll pajformen med så mycket bär som du önskar (lite potatismjöl på så att dom inte bli sådär jättekladdia).
    Smula över degen. Tjoff in i ugnen i 30 min på 225grader.

    PS det blir bäst med dubbelsats ;)

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Fast lite kärring är jag ju!! Haha :D
    Men grynet är ju inget flickigt eller pojkigt så man får säga lilla då :D
    PUSS

    SvaraRadera