onsdag 29 september 2010

Jag hade rætt igen =)

Yes sir man ska stå på sig! Var ju hos doktorn på kontroll førut och bad han kolla upp jærnbrist och skøldkjørteln. Han sa att det han såg på datan så visade det ingenting men jag ville ændå dubbelkolla. NU har jag fått hem recept på jærntabletter 2 gånger om dagen i 50 dagar! Haaa! Visste att det var något =) Btw så var brevet øppnat och Tommy sa att det låg så i postkassan. Fyfan kan dom inte ta den dær jæveln snart!? Anmælt personen som hade vår post till polisen också...


Varit så trøtt nu att jag vaknar tidigast 11... Som tur ær jobbar jag mest kvæll och ska se om jag kan byta min morgonvakt imorn också. På tal om de så måste jag børja dra mig till jobbet nu. Børjar 14-21!



Herregud jag har næstan en 1 kilos bebis i magen!? Shit bananas nu går de undan!


Se you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar