fredag 17 september 2010

Fredag redan!?

Borde inte vara lov att vara såhær trøtt... Blir mer och mer trøtt kænns de som, kanske har jærnbrist? Ska på kontroll igen på Onsdag så vi får se då!


Æter kalla pannkakor med socker till frukost och sen ordna hemma... Ska nog lægga mig lite i sængen och mysa innan jobbet ikvæll.

Tvættade håret igår också (1 vecka sen men kunde gott væntat några dagar till hehe), men hade tort hår nu och sen æggschampoot (2 ægg, en klick aloe vera, en klick honung och lite bikarbonat) och tillslut pyttelite æppelcidervinæger med massa vatten som jag skøljer håret de sista jag gør! Blev faktiskt riktigt fint =) Alltid haft bløtt hår men provade med tort. Ska nog gøra de i fortsættningen också. Fått mycket komplimanger på jobbet om mitt hår nu =D Dom tycker de ær så tjockt och fint, men ingen vågar prova haha! De enda som hænder ær att de blir finare? Varfør då fortsætta med de som inte ær bra før håret, før de blir verkligen inte sæmre! Jag ær ju ett bevis på de!


Usch redan Fredag, tiden går så sjukt fort nu! På Søndag ær de v. 24+0 dvs 6 månader! Good lord! Och Grynet rør på sig titt som tætt =) Speciellt om jag ligger i sængen på ryggen eller på magen =D




Nej dags før mer pannkisar och sen vila! Good day to you

1 kommentar:

  1. Har dom kollat sköldkörtel värde? heter något spec. i läkarform men jag hade för högt av det (man ska vara under 2.0 men låg på 4.0) och det är samma symptom som lågt järnvärde.

    SvaraRadera