måndag 1 mars 2010

Tillbaka!

Ja datan fungerade inte, eller internet gjorde inte det! Men nu har Tommy hittat felet haha jag har råkat komma åt någon skjutknapp som stängt av trådlösa internetporten till datan med magen!! Så kan de gå =)



När jag väl kom ut (förra inlägget) så var de faktiskt jätte trevligt!! Hahaha en kille som var med oss hette Ole Petter och jag har väl aldrig träffat på en person som var på ett jävla bra partyhumör nonstop och röjde totalt helt ensam och de var så härligt att se haha =)




Idag är jag ledig och förmodligen imorn också om de inte blir för lite folk. Måste ta ledigt en vecka innan 1 april av någon jävla anledning men har egentligen inte råd... Så tar 3 dagar nu och sen 3 dagar om 2 veckor igen om allt går som de ska. Måste jobba ändå för vi är för få på jobbet så ska jobba igen på Onsdag, kommer nog inte få min hela vecka med semester men de gör mig ingenting!




Så trött. Måste nog sola lite solarium imorn för att piggna till, tar c-vitamin men tycker inte att de hjälper speciellt mycket!





Nej dags att äta lite mat, börjar bli hungrig igen!

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar