tisdag 30 mars 2010

Påsk på fjället

Ja då är det dags att ta Rex, gå till jobbet, packa klart ikväll efter 22 då jag kommer hem och sen upp 2.30 för att åka till Trondheim på ca 8 timmar! Hahaha åka skidor som jag gjort 1 gång i mitt liv tidigare (gav upp rätt snabbt och drack the i 3 dagar sen hihi)! Herregud vad har jag gett mig in på!?

Och ni vet ju att norrmän är naturbegåvningar när de gäller skidor... Nej de kommer bli bra hoppas jag =D Kommer hem på Söndag igen.


Trött som fan idag.. Rex sov i sängen inatt och han ger sig inte! HAN SKA SOVA PÅ MIG! Vakna av ett ben i ansiktet (aaaj), han skulle ligga på magen (andnöd, han är ett muskelberg!), sen tror jag han tänkte "oh nej mamma rör på sig bäst jag lägger mig på hennes rygg så hon inte kan de"! Uh älskar honom så mycket men vafan give me a break!



Nej nu ska jag till jobbet! Önska mig lycka till på fjället, vill inte bryta ett ben(en)!


Ha en jätte fin och trevligt Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar