söndag 28 mars 2010

Söndag igen!?

Blev en fin middag igår med Martin och Elin på en grymt bra tapas restaurang där alla pratar engelska och spanska! Sen blev de lite utgång och 2 hela drinkar för mig!!! Var på partyhumör med fastnade på ett ställe där vi skulle bli upphämtade så då dog lågan haha!

Hemma 3:30 eftersom klockan ställdes fram och varit sjukt seg hela dagen. Rexi väckte mig imorse kl 9 genom att lägga sig på mig och gnälla högt i örat och slicka mig i ansiktet! Stackarn hade diarré och käka gräs så han spydde =( Tror fisken vi gav han igår vad dålig... La mig igen och gick upp 13:30 haha! Lite brunch sen med några vänner vilket alltid är trevligt.



Nu är jag på datan och Tommy ser på Tippeligan (fotboll) och så dricker vi varm choklad med grädde på toppen =) Säger de igen och kommer göra de flera gånger! Jag älskar Söndagar i Oslo!!!



Tiden går fort alltså! Nu på Onsdag kl 3 så drar vi kosan till Trondheim för att fira påsk med Tommys familj! Hans mamma, pappa, moster + man, 3 kusiner och vi med Rex ska hyra en hytta på fjället och åka skidor till Söndagen =) Blir spännande!


Lite konstigt att ändra på traditionerna men det är bara så de blir när man skaffar familj! Får ta varannat år =)



Ska vila mig lite nu på Tommy så ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar