lördag 13 mars 2010

Säger bara heja Norge =D !

Trött som få nu... Tommy och jag är inte helt friska, förkylda och halsproblem. Men jag har inte skrivit så mycket för jag har fått 3 migränanfall på väldigt kort tid och de tar mig ca 1 dag att komma igång. Så himla frustrerande! Inga tabletter hjälper heller... Sagt de förut och säger de igen, jag ska ta mig tid att gå till doktorn. Men inte så lätt när jag jobbar så mycket och inte vet vart jag ska. Så jag skjuter upp de tills vidare, men dock inte alltför länge!





Vilken jävla besvikelse schlagern blev!!! Näe helt fel låt! Gillade inte henne från första början heller. Jökbak (Pappa sa de första gången han kom ut, Peter Jöbak alltså) var min största favorit i alla fall =D Min underbara musikalsångfågel! Och Salem, kan man bli sötare? Han ser så blyg och helt begeden (är de enda ordet jag får i huvudet, hur de stavas är en annan femma) ut! Annars den bästa finalen någonsin, med tanke på mellanspelen med Norge mot Sverige! Haha fantastiskt!
Nej de blir att heja på Norge i år tror jag! Heja Didrik!'








Varför träffar jag alla weirdos för? Gick ut med Rex och så såg jag 2 hundar som jag kände igen och som kände igen Rex! Men vågade inte släppa för man vet ju aldrig. Och nedanför backen så står de en kärring och en gubbe och vinkar och håller igång!

- Släpp bikkja (kkj=sch ljud,konstigt jag vet) du, dom har lekt förr!

Jaja jag släpper Rex och han flyger iväg som en raket och skuttar och leker för glatta livet! Kommer nedför backen och får en jätte kram från kärringen som totalt stinker av alkohol och gubben som jag aldrig sett förut. Hon snackar, skrattar högt, vinglar runt och ska hålla om mig nonstop (ja lite smått jobbigt men vad ska man göra när man träffas någon gång i månaden? Rex får leka och de är viktigast)!
Gubben visar att han inte kan prata och när han gör de så tar han fram en apparat mot strupen så han låter som en datamaskin! Haha lite svårt att förstå i början men läste lite på läpparna så de gick ganska bra, förutom när kärringen avbröt (hela tiden typ...)! Sen kommer några knarklangare och försöker prata med oss, tills polisen kommer. Vilken jävla syn haha!


Och så har vi ju gubben på 70 bast med sin labrador Kim och sen utlänningen med Amadeus, haha stackarn han är så söt men han fattar ingenting av de jag säger så han ler bara =) Ja dom mesta människor som har hundar är lite knäppa tror jag!




Nu ska jag lägga mig, som sagt är inte helt i form. Ska först åka till Tommys Farmor som är på sjukhem efter fall tills Måndag och sen till Tommys kusin som fyller 15 imorn =)




Så god natt på er och sov gott

1 kommentar:

  1. Jag tyckte visserligen att Salem eller Ola skulle vunnit, men Anna är ju bättre än Didrik iaf ;)

    Och ja, mellanspelet var GRYMT!!

    SvaraRadera