söndag 21 mars 2010

Söndagkväll i Oslo

Och det innebär att 90% av alla norrmän går i gråa mysbyxor och äter pizza =) Inkluderat familjen Bajs =) Älskar Söndagar här! Alla går ut och myser som tusan med sin familj!




Ska jobba upp självförtoendet lite och sjunger lite för mig själv! Och vilken låt passar inte bättre än denna =)





Ser på Kalenderflickorna just nu och den är faktiskt rätt rolig hihihi!

Tommy har redan lagt sig, tråkmånsen så jag får ta Rex sista som vanligt... Hehe juste, Tommy är inte så förtjust i att jag slutar med deon ahahaha! Luktar lite extra nu märker jag men de går över snart. Hoppas jag.... =)



God natt med en ny vecka i morgon!!

3 kommentarer:

  1. nähe alla går inte i mysbyxor på en söndag en annan jobba från 14-06 på söndan o nu e jag död

    SvaraRadera
  2. Hahaa jag skrev 90%!!! Stackare du får inte jobba så mycket då! Puss

    SvaraRadera
  3. Haha ja visst är det? Jag fick liksom sitta snett hela föreställningen! Och han var skitrolig, jag älskar honom :D

    HAHAHA snusk-rosie ;)

    SvaraRadera