tisdag 23 februari 2010

I.D och nya lakan

Har köpt nya ansiktsprodukter förra månaden, Decleor =) Älskar dom, lukten påminner om när jag började gymnasiet i Spa3! 30 galna viljestarka tjejer som ska plugga ihop... Vi var nog ökända på skolan hahaha! Iaf så skulle jag köpa ansiktkrämen Hydrafloral (världens bästa)igår och så råkade jag köpa nytt smink också I.D !!! Köpte startkitt eftersom jag ska byta ut allt smink till I.D. Det bästa sminket eftersom de är 100% naturligt, och de syns på priserna... Man får ta lite i taget =)



Var på fräscha upp humör idag så köpte nya lakan, påslakan och örngott (blev mörkblå och vit randiga i supermjukt tyg) idag på Hemtex =) Köpte nya gröna gardiner också men dom var alltför långa och så trodde jag det var 2 pack men där tog jag fel. Behöver ju 4 st! Så dom ska tillbaka och så får jag se om jag köper lila kanske? Funderar på om jag ska grönt, beige och lila i vardagsrummet =) Blir nog fint!


Ska ut på stan nu, så jag slipper Tommys tjat! Han är ute eftersom han är ledig och han får fnatt om han är ledig i mer än 1 timme utan något att göra haha!
Oslo är en jävla stad där alla festar 24/7!!!



Dags att dra, måste hitta kläder också... Suck och stön!



God natt och hade bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar