måndag 1 mars 2010

Jag ska aldrig!

I livet lägga mig på den där spikmattan, hette de i början från en viss fästman när jag köpte den. Och nu är de han som ligger på den i sängen och sover =)






Känner något speciellt... Vet inte om de är bra eller dålig eller jobbig känsla... Nathalie du vet vad jag menar. Lyssnar på den här låten
och den är lite sorglig tycker jag. Lyssna på hela låten, den är riktigt fin alltså! Man tänker tillbaka på gamla sommardagar då man inte behövde bry sig om räkningar eller vad man har till middag hemma...


Tycker ibland att det är jobbigt att man aldrig kan gå tillbaka i tiden, det är så himla frustrerande! Jag kan få lite panikkänsla av att tiden aldrig står still, allt går bara fram oavsett... Undrar ibland om livet ska vara se ut såhär för resten av mitt liv nu och helt ärligt så blir de lite jobbigt och tungt inom mig.. Det har inget med Tommy<(vet att vissa vill tro de) att göra utan allt annat runtomkring. Jobb, vänner, familj, pengar, utseende m.m.




Men de vet jag också att de kommer de inte. Vi ska få en riktig familj (drömde att jag var gravid och vad besviken för jag hade en sån liten mage, haha tyckte jag bara såg halvfet ut!), de ekonomiska kommer också bli bättre (kan inte bli värre iaf!), nära vänner som bryr sig, hitta ett jobb man verkligen brinner för eller gå på utbildningar! Tommy har fått de jobb som han har jobbat för i 10 år nu och jag är så jäkla glad för hans skull! Han har sagt att han ska bli miljonär om max 2 år och jag tror honom =) Han är så duktig min bajs... Jag är faktiskt väldigt sugen på barnmorska, har varit de en stund nu men inte gjort något av de än. Får se lite längre fram om man vågar ta sig dit, bara en själv som sätter stopp för de man vill =) Eller kanske mer inom massage och naturprodukter eftersom jag älskar de också! Hmmm! Känns lättare nu när jag får fram att de faktiskt finns lite mer än jag såg för en liten stund sen =)


Hahaha en lite mer gladare låt nu tycker jag!


Nej nu är de väl dags för sängen, har en karl som ropat på mig 5 gånger nu tror jag haha! Svårt att sova utan mig kanske ;)Jobbigt bara när han ska upp tidigt och jag är ledig haha!





Godd natt från en lite gladare tjej =)

2 kommentarer:

  1. Skönt att du har uppdaterat! I love it :) Jag vet vad du menar, och jag känner din känsla. Jag älskar dig.. <3

    SvaraRadera
  2. Förresten, bli barnmorska! eller något av massagen. Garanterat något ut av det. kolla hur länerna ser ut för de båda jobben, så känner du efter lite till och förmodligen blir du det du får ut mest pengar av, eftersom du tycker att både och låter fantastiskt kul. om du skulle ångra dig om tio år så är det bara hoppa på det andra. livet är långt och du har tid på dig :)

    SvaraRadera