söndag 7 mars 2010

Hemma igen!

Vi tog en tur till Morbror igår i Deje utanför Karlstad och de var jätte mysigt =) Rex och deras labrador Alma gick bra överens. Rex är ju som han är hehe dvs väldigt energisk, lekfull till tusen, nyfiken på allt som rör sig och vaktar. Alma fick lite nog på honom så han lugnade ner sig lite sen men inte så konstigt. Nytt ställe med nya människor + att vara inne med en annan hund som han aldrig gjort förut. Men de gick som sagt väldigt bra! Mös som fan därborta, jag älskar älskar min



Nu sover han som en gud och jag ska göra de också. Eftersom vi inte hade hans säng med oss så sov han i sängen, och helst PÅ mig! Han knuffa på mig, la sig på mig så jag fick flytta på mig, tog mitt täcke och stod på mig hela natten... Uuuh så jag är helt slut nu haha! Sitter i soffan, mår inte så bra och har vetekudde på magen (känns som att jag har mens nonstop alltså) och ska se på Luftslottet som sprängdes!



Sen ska vi äta räkor ikväll!!! MUMS! Tommy köpte 5 kg räkor för 80 spänn, de ni =D Gissa om jag ska äta räkor hahha!



Nej hej då på er orkar inte skriva mer nu =) Bye bye

1 kommentar: