tisdag 2 mars 2010

Sol underbara sol!!!

Vi har en knallblå himmel, fåglar som sjunger i skyn, snön gnistrar i solen, solglasögonen på och det är vindstilla och hur många plusgrader de vet jag inte men de är underbart! Våren är påväg efter 5 (!!!) månader med snö, kyla och mörker! Rex är lycklig och jag är lycklig =) Tråkigt att ingen ville leka med Rex idag men så är de ibland. Svettades som en gris när jag kom in nyss haha! Ååååh vårkänsla på hög nivå idag!! Men som sagt om snön är kvar 1 månad till gör mig ingenting faktiskt =)Bara de är sol!



Idag ska jag färga ögonbrynen och fransarna och sola lite solarium, kanske upp på takterassen och läsa lite ur min engelska bok =) Men först städa lite och fixa lite inne =) Ska försöka att lägga upp bilder från min kamera i somras och från mobilen men de är svårt när de inte vill hahaha!



Puss o kram så länge

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med lite sol!!? Shit, det gör hela min dag om solen vill visa sig. haha förresten, typiskt dig att råka komma åt någon knapp och vips så funkar absolut ingenting hahaha.. skönt att tommy fixade det så alla dina läsare kan se vad som händer :). Pusspuss

    SvaraRadera