tisdag 16 mars 2010

Jeg er glad i Rumpa di! (=Jag älskar din rumpa!)

Jag älskar rumpor. Helt seriöst, ser jag en rumpa framför mig så MÅSTE jag bara stirra på den och de blir pirr i magen erkänns de om det är en finfin, fast och med lite att ta i haha! En perfekt låt kommer här!



Tur att min älskling har den finaste rumpan i hela världen!!!




Han sa idag förresten att han kände att vi alltid kommer vara tillsammans =) Och jag känner de också, helt innerst inne i hjärtat... Dethär kommer gå bra, vi kommer alltid vara!



Och mitt mammajärta bankar för fulla muggar! Jag är så sjukt barnsugen nu alltså! Men jag måste byta jobb, få fastjobb, få Rexi mer dresserad (kan ju inte ha en schäfer på 50 kg som ska hoppa, dra och ska leka med varenda hund han ser när man är höggravid eller går med barnvagn!) bo i hus eller större lägenhet. Och så känner jag också att har vi verkligen kommit dit redan där vi sätter en annan framför oss för de blir ju inte samma eller? Men så tror jag också att man växer mer in i varandra också om de verkligen verkligen är rätt så kanske =) Vi vill båda ha en minibajs snart!






Trött nu, ska dricka lite the innan jag ska lägga mig. Tommy börjar gilla spikmattan mer och mer nu tror jag för nu sover han på den igen =D Jag har rätt, alltid alltid alltid hahaha!


Juste jag har slutat använda deodorant också. Aluminium som de finns i nästan alla deos täpper till porerna. Man svettas för att få ut gifter/bakterier ur kroppen och för att kyla/värma kroppen. Täpper man till stannar de kvar i kroppen och de blir obalans och ännu värre i många fall. Jag luktar inte värre än vanligt, är man ren ska man inte lukta ;)Så nu vet ni de!




God Natt

1 kommentar:

  1. Tack, jag tycker själv att jag är väldigt snygg på bilderna ;)
    Men åh, jag vill också att ni ska få en bebis snart! Be tommy jobba lite på det ;)
    Puss

    SvaraRadera