onsdag 2 februari 2011

Stackars stackars...

Min nacke och axlar! Dom har fått ta stryk sen lillan føddes... Usch alltså, måste komma igång med træningen snart før att bygga upp muskler, komma lite mer i rutin.


Lillan ligger och ammar och pruttar jærnet (av någon anledning så fiser hon mest på kvællarna). Stackarn har varit gnællig dom 3sista dagarna, vet inte varfør men hon sovit lite dåligt dom sista dagarna, på dagarna o kvællarna men jætte bra på natten och morgonen istællet. Kanske en liten førkylning?


Kækar lite kladdkaka medans jag ammar innan vi går ut med Grisen. Måste gå till tandlækaren snart, får ont i några tænder nær jag æter något med socker i... Hoppas inte jag har hål før de ær så førbannat dyrt hær... Ca 750 kr før en undersøkning, kul.


Hade gøtt!

1 kommentar:

  1. Åh jag kommer ihåg det där, man var helt slut i nacke och axlar! Och det sjuka är ju att kidsen knappt väger nått i den där åldern men ändå är dom för tunga liksom :)

    Lycka till hos tandis! Puss å kram

    SvaraRadera