torsdag 10 februari 2011

Mysstund med Mysgubben =)

Møtte min kæra Mysgubbe med hans hund Kim som ær Rexis bæsta kompis =) Træffade dom før øver 1 år sen nær vi fick Rexi och han ær så snæll, duktig på hundar och mysig dærav Mysgubben haha! Vi presenterade våra namn før varandra før længe sen men jag tyckte inte han passade med namnet (Bengt eller Bengtson i efternamn kanske?) hahaha så nu kallar alla honom før de =)
Vi pratar om allt och kommer så bra øverrens!

Tænk att jag har en kompis på øver 70 bast och vi har så roligt nær vi træffas haha! Funderar på att bjuda øver honom på middag hos oss før han ær ensam men jag vågar inte riktigt... Vet och mærker att han tycker om oss också men ændå =)Får se hur de går!



Snart kommer Tommy och M hem, hon ska sova øver hær inatt så slipper hon åka hem sent! Bættre att vara hær då tycker vi =)



Tommy har bestællt en Iphone 4 till mig som kommer næsta vecka! Min gamla Iphone (Tommys gamla) fick lite vatten på sig och totalt flippar ut just nu så ær utan telefon! Værldens bæsta karl? YEEEEES =D


Hungrig då jag bara ætit 1 kycklinglår, nudlar och keso idag kl 15... Lite kænslofylld dag och blir inte hungrig då men nu ær de bættre =) Och då kommer hungern!


Nattinatt

2 kommentarer:

  1. Härligt med en egen mysgubbe! Min morfar var min bästis när han levde, det är härligt att va vän med någon som är så gammal och som varit med om så mycket!

    SvaraRadera
  2. Fint du gjorde där uppe, grynets ålder :)

    SvaraRadera