torsdag 24 februari 2011

Skid VM!

Nu ska vi inte flytta oss från soffan førutom då vi ska ut med Grisen! Spænnande!


Min mage børjar sæga ifrån nu, mina læppar spricker och har hård mage... Vet att de ær sockret i godiset jag får i mig... Så nu blir de MINDRE av de før att sluta størt klarar jag inte. Gør egen juice varje morgon på bara færskpressad frukt (idag apelsin, morøtter o ingefæra), och mycket mer fisk och kyckling till middag! Ska nog børja gøra smoothies till frukost!

Vill ned till 60 kg men har ingen våg så får kænna på klæderna och se i spegeln =) Ska lægga upp en bild på magen senare!


Nu førøka amma klart en grinig trøttfis och æta klart min stackars frukost!

2 kommentarer:

  1. Låter som att du har en bra plan, heja heja!

    SvaraRadera
  2. Skit i vågen och gå på hur du känner dig istället :) Så länge du blir nöjd så spelar det ingen roll vad vågen visar! Lycka till :)
    Puss å kram!

    SvaraRadera