torsdag 10 februari 2011

Ensamhet..

Okej nu vet jag varfør jag aldrig lagar middag. Så førbaskat tråkigt att laga mat før en och æta ensam! Tommy jobbar rætt længa dagar ofta 5 (ibland 6) dagar i veckan, och nær jag menar långa dagar så ær de från ca 10-22 ibland till 02. Har han lite att gøra så har jag tur om han ær hemma 18 en gång i veckan... Om ens en gång i veckan.


Har fått høra av flera att dom ær imponerade av mig som varit ensam sen dag 1 (!) med Grynis och gått ut med Rexi 4 gånger om dagen varje dag. Blir øverlycklig om Tommy ær hemma Lørdag OCH Søndag med oss! Øverlycklig om jag hinner æta frukost innan 14!
Men de ær ju allt som jag vet om också...
Tommy har ett sånt jobb som gør att han inte kunde ta pappaledighet fast han vældigt gærna vill de och ja, de ær jævligt tråkigt men vi får bara ta de som det kommer. En dag i taget.

Så jag blir lite avundsjuk på andra par som varit tillsammans kanske dom 3 førsta veckorna och sen har hela kvællarna OCH helgerna tillsammans... Blir lite grinig nær man klagar lite och tænker då att dom borde se hur jag har de, hehe alla har de olika!



MEN jag hade aldrig bytt! Jag har værldens bæsta familj som jag ælskar så høgt och jag gør allt jag kan (och Tommy) før att vi ska må bra och ha allt vi behøver =) Ingenting fattas i mitt liv just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar