söndag 27 februari 2011

In Sweden!

Ja eftersom Tommy skulle jobba natt med Rexi i helgen så tog jag mitt pick och pack med Grynet och åkte tåg till Sverige =) Skönt att komma hem och att träffa mamma och pappa! Har ju dåligt samvete och saknad eftersom jag vill att Grynet ska träffa sin mormor och morfar lika mycket som sin farmor och farfar men de går inte... Så då tar jag alla chanser jag får!

Så nu har vi bara myst i helgen och ätit gott! Och en sak som aldrig slår fel när jag kommer hem så är de att saker försvinner hela tiden och jag är hungrig konstant haha! Jätte konstigt =)

Inatt sov Nathalie här med mig och Grynet, var så himla skönt! Vi behövde verkligen prata av oss och de gjorde vi hela dagen/kvällen till tidig morgon =) Jag älskar dig min vän!


Så imorn är de dags att ta tåget hem igen till min man och Rexi, saknar dom när jag inte har dom runt mig! Har en liiiiten känsla av att dom saknar mig också hehe ! Min lilla familj!





Hatar att jag tänker mycket nu, känner mig väldigt ensam och jag tycker inte om de... Ska bli skönt att träffa Josephine i veckan och ha lite sällskap =) Söta Josie! Man är väl aldrig så ensam somman känner sig när man tänker sig om faktiskt!


Dags för fika! Mmmmmm =)

2 kommentarer:

  1. När du känner dig ensam så hojta till, jag är ju hemma hela dagarna mer eller mindre :-)
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Så himla härligt med lite mamma-tid! Hoppas vi kan ses en sväng nästa gång du kommer, vore kul att få träffa Grynis och dig förstås :) Puss å kram.

    Och angående kommentaren, jag fattar inte heller vad min man har med allt att göra? Den dagen min man blir sotis på våra kids är det nog dags att dra ;)

    SvaraRadera