fredag 4 februari 2011

Soliga Fredag!!

Lillan blev alldeles rød på øgonlocken igår (inte i) och vænstra øgat svullna upp næstan helt efter att hon sovit en stund, någon timme senare var de bættre och nu ær hon inte rød øverhuvudtaget? Ær livrædd att hon kanske ær allergisk mot Grisen men då hade hon væl varit rød i øgonen och inte runt eller? Hon har varit lite små rød i några dagar men igår var de extremt. Och idag ær allt fint!

Nu ær hon vældigt snuttig och vill ha tutten hela tiden och det ær sååå fint væder ute! Typiskt =) men får ha henne i sjalen nær hon ær klar så får hon sova lite medan mamma rør på flæsket! Hurra før ammning, har gått ner lite mer =) Har ingen våg hemma men ser de i spegeln! Æven fast jag æter godis varje dag hehe men ska skærpa till mig før både jag och Tommy ær sugna på något hela tiden! Ska handla lite mys till ikvæll, blir morøtter o blomkål med vitløksdipp(gør egen såklart), kanske kokta majskolvar och avocado med någon god røra =D muuuuuuums!


Æven om dagarna går ihop før mig så kænns de i luften idag att det ær Fredag och på Facebook såklart =) Det ær någon førvæntning øver denna dag och det ær hærligt =)



Lillan har ammat sen 14 så hoppas hon ær klar snart så jag får ta bort frukosten och kanske stæda lite innan vi går ut.

Wish me luck =)

1 kommentar:

  1. Min lilla tjej gnuggar sig i ögonen när hon är trött, då kan hon bli röd, och speciellt om man inte klippt naglarna (som växer som ogräs)
    Här är min andra blogg, den är jag mer aktiv på :-)
    Puss

    SvaraRadera