torsdag 10 februari 2011

Ni kan kalla mig spyhink..

Lillan har varit som fastlimmad vid tutten dom två sista dagarna, undrar om de ær en liten væxtperiod (tycker inte hon væxer men alla sæger de) eller om min mjølk (hemska tanke!) inte ær tillræcklig =( Hoppas verkligen inte de!!! Får se nær jag ska på kontroll nu på Måndag, som ær de førsta efter att hon føddes... Tycker 6 veckor ær lite lång tid men vanligt hær tydligen...



Hon har dock krækts på mig hur mycket som helst idag. Nær hon skulle hon i bærsjalen, i bærsjalen, nær hon åt och efter. Tror kanske hon ær lite full i magen, av bajs då. Så efter att lilla igeln (hehe) ætit klart blir de in i duschen!


Det toksnøar hær, bara øser ned! Jobbigt att gå på oplogade trottoarer (Raili kom hit!!!) men får væl se de som lite træning... Mærker att jag inte ær helt bra i magen æn, får ont i magen om jag anstrænger mig lite extra och i ærret. Rexi drar som en idiot nær de snøar så mycket som nu, han skuttar omkring och ær så lycklig haha! + att alla dofter stannar kvar i snøn och dom ska han såklart følja. ALLA spår av dofter...


Juste, i Måndags så åkte jag till Ullevål sjukhus før kontroll. Mina stygn gick ju upp før 4 veckor sen och åkte akut in før den smærtan var inte att leka med. Men nu var alllt jætte fint och inga problem alls så det var jætte skønt att høra!
Sjuksystrarna gullade med lillan och nær dom fick veta att hon var nyttårsbarnet blev dom så till sig att dom ville ta med henne ut till receptionen och visa henne før alla kollegor hahahaha! Gud så roligt :)



Åh så hungrig men behøver verkligen duscha først!


Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar