tisdag 22 februari 2011

Lite tufft.

Grynis var på kontroll førra måndagen och då såg det ut såhær!

Vikt:
Nyfødd = 3034 gram
6 veckor = 4009 gram

Længd:
Nyfødd = 49 cm
6 veckor= 55 cm

Huvudet:
Nyfødd = 33 cm
6 veckor = 36 cm

Enligt kurvan så ær hon under det normala men øver den lægsta så det var bra =) Det kan ju svænga ganska bra på så små så ingen ide att stressa! Fick æven med mig tran hem som ær livsviktigt enligt norrmænnen... Det ær fiskleverolja med vitamin D och omega 3 och det ær det værsta jag smakat i hela mitt liv! Tycker synd om lillan som måste få i sig de haha! Uuuusch alltså, smakar seriøst som rå fisk luktar...


Hon har æven fått før sig att sova brevid mig nu hela nætterna så har jækligt ont i nacken och ryggen! Hon har somnat 02 till 05, somnat om 05:30 till 07:30, somnat 08 till 9:30 dom sista dagarna så har varit helt slut! MEN nu inatt har hon sovit från 01-06:30 och sen till 11! Tack tack tack min ælskade fina kærlek! Mamma behøvde verkligen de!


Lite fix och trix nu medan lillan sover så de ser någorlunda bra ut, borde rensa garderoben också... Får se vad som tiden ræcker til!



Såklart att hon vakna nu haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar