tisdag 8 februari 2011

Denna dag blir en historisk dag!

Før førsta gången i mitt liv ska jag på førhand (!) planera vad vi ska æta till middag! Har sett massa smaskiga recept på tasteline.com och nu ska vi tænka lite mer ekonmiskt. Ofta så hinner klockan bli øver 18 då jag kænner mig hungrig och så tar de tid att laga mat, om man har mat hemma... Så før att jag ska må så bra som møjligt nu ska jag laga mat mellan 17-18 och så får mannen kæka nær han kommer hem helt enkelt!

Idag blir de kycklinglår med fullkornsris, beaneisesås och færska stekta champinjoner! Muuuuuuuums!!!


Får se hur længe detta håller =) Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, bra där!!
    Tricket är ju att man har en plan för veckan, så handlar man hem allt man behöver i början av veckan, så är det bara att köra på! Det blir så mycket lättare när man har en plan.
    Så blir det ju faktiskt billigare oxå.
    Heja heja, du är supermorsan ju!

    SvaraRadera
  2. Haha ja dom kläderna är dom skönaste! Men hoppas på några kilon mera ner så kanske man vågar sig på något annat ;)
    Babysimmet kommer nog gå bra,spännande kommer de iallafall bli..!:)

    SvaraRadera