tisdag 1 februari 2011

1 månad med ælskling!

Jag håller på att skriva min førlossningsberættelse (børjade ikvæll) så om någon dag ska jag væl vara klar!


Kænner mig stressad av någon anledning nu før tiden... Vet imte varfør. Kanske vanligt nær man nyss føtt... Flera førstagångs mammor som också kænner/kænde så?


Ingen kladdkaka æn hehe, tar ju 1-2 timmar att laga mat nu med Lillan så køket ær inget jag prioriterar æn iaf =)åh nu børjar trøttheten skølja øver mig, bråksæcken (som ammar just nu) var vaken från 1-4 inatt och vakna igen 9:30! Mata henne, bytte bløja och somna om från 11-11:30 till 13 tror jag. Hon har varit gnællig idag och vill vara med mig hela tiden men de kunde varit mycket værre så jag klagar inte, bara berættar hehe! Hoppas hon sover fint inatt bara =)


Min glass væntar på mig och bråksæcken sover på mig, ska se om jag kan lægga henne lite i sængen!


Min fina ær 1 månad idag!!! HURRA!!!!! Kan inte tro att det ær 1 månad sen jag fick den lilla på brøstet... Herregud vad tiden går fort!

1 kommentar:

  1. Jag kände och känner mig stressad rätt ofta...för man hinner inte i närheten av samma saker som förut..tvätta,städa osv..! Och de gör en stressad över allting annat.
    Så förstår dig..!

    SvaraRadera