onsdag 1 december 2010

Grynet sluta skræm mamma!

Vaknade med migræn idag och var tvungen att jobba kvællspasset så jag tog 2 smærtestillande och sov till 14. Var lite stress på jobbet och jag drack coca cola før att hålla mig vaken, blir så jækla trøtt av mina tabletter. Tar dom bara i nødfall, hatar ju tabletter och speciellt nu nær Grynet får i sig de också... Stackars lilla bebis...

Gick på toa runt 20.30 och hade lite blod i trosorna! Tror ni jag fick panik eller? Fick sammandragningar och ont i ryggen + illamående (om de var før paniken eller om jag mådde illa vet jag inte). Ringde sjukhuset efter jobbet och berættade och skulle ringa tillbaka efter någon timme om jag fick ondare eller mer blod. Inte
fått blod men sammandragningar var 10-15 min... Grynet rør på sig och de ær skønt. Ligger i soffan och tar de lugnt... Jag vill ju førfan inte føda nu! Ær ju alltfør tidigt, før mig mentalt iaf haha =) Tror inte att det hænder något men fan va rædd jag blev!


Ska nog ta det lugnare på jobbet imorn tror jag...

2 kommentarer:

  1. Grynet kanske känner sig fullvuxen och redo för att komma ut nu :-)
    Själv är jag glad att jag gått över lite nu, för först nu börjar jag känna att jag vill ha ut bebisen nuuuu. Innan var jag mer: Nej, kom inte för tidigt, jag är inte redo!
    Sjal is the shit, men Roger är fortfarande skeptsik :-) Han tycker det där med sjal är jättemärkligt haha. Men men, jag bestämmer mohahaaa :-)

    SvaraRadera
  2. Åhååå vad spännande! Nu jävlar vill lillgrynis ut!

    SvaraRadera