fredag 10 december 2010

Fredag!

Jag har haft en del ont i magen och de gør så ont men de ær tydligen vanligt! Kænns som att Grynet pressar ned nu før jag har lættare att andas men skit svårt (omøjligt) att ta hænderna runt knævecken før att stretcha ryggen... Magen ær i vægen hela tiden nu haha!
Bumpar in i folk på jobbet och magen slår i allt =) Och som en kollega sa hæromdagen : "Det mærks att Rosie inte ser sig sjælv som høggravid i alla fall!"

Nej jag gør verkligen inte de! Jag fattar inte att jag ska føda ett barn, en liten bebis på 3-4 kg om 30 dagar! 30 jækla dagar!!! Det ær ju jætte snart! Och tænk om den lilla kommer tidigare? Då ær de ænnu tidigare... Nej jag måste nog få in i skallen att jag faktiskt kan bli mamma nær som helst...


Nu snøar de ute, ska æta upp min korv och sen ut med grisen innan jobbet! Puss kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar