lördag 4 december 2010

Lediga Lørdag!

Haft ont i magen sen Onsdags, inte sammandragingar utan mer ont... Vet inte hur jag ska beskriva de. Tagit de lite lugnt och de ær bættre idag =)




Blir så ledsen nær jag læser olika bloggar om personer med cancer och som gått bort... Den jælva sjukdomen finns verkligen øverallt och de ær så sorgligt. =( Hoppas verkligen att man hittar botemedel snart. Många dær ute har så mycket jævlaranama och klarar att slå sjukdomen också, tummen upp før er!!! Man får verkligen perspektiv på saker och ting...




Ska ivæg med grisen och baka lussebullar och pepparkakor hos Jane och Josie! Får se hur många de blir om vi inte æter upp degen hahaha! Ååh længtat efter pepparkaksdeg længe haha!

Kænns lite konstigt att inte jobba på en Lørdag men tror jag behøver att ta det lite lugnt också hehe... Ska iof jobba imorn! Sen ær de bara 2 veckor kvar, herregud det har gått så fort! Læskigt fort!
Och nu børjar jag kænna mig tung, nu børjar jag på kroppen att det ær jobbigt.
Och dessutom så har magen blivit større æn førra veckan, mycket større tycker jag! Vi får se på Søndag då jag lægger ut bilder før v. 35!



Dags att ordna lite hemma innan de ær dags att dra! Køpt ny dammsugare (inte alls 1 år førsent) och ny matta till vardagsrummet så behøver slænga lite kartonger o grejer! -15 och strålande sol =) Fin Lørdag med andra ord!



Ha en fin och hærlig Lørdag!

1 kommentar:

  1. FAAN! vad du är duktig som har stått ut och jobbat in till det sista. Du är förbannat duktig och jag är stolt över dig. Heja! jag ser fram emot imorgon då jag får se kulan. PUSS

    SvaraRadera