måndag 13 december 2010

Ska aldrig mer sæga...

Såklart att jag blir pissdålig efter att jag skrivit inlægget och inte kan gå till jobbet...
Mådde jævligt illa, "bajsnødigtrycket" satte igång och ont i magen och ryggen igen så jag inte kunde gå utan att hålla i mig allt och gå framåtlutad... Grynet tokrøjer som vanligt!


Hade bara tagit Rexi på morgonen, dammsugit, tvættat en tvætt och tagit mig en lunch. Kanske de blev før mycket?
Helt slut idag också av någon anledning, gick upp 10 och la mig 15, ut med Grisen igen vid 16 och jag somna om till 20! Herregud... Kroppen laddar væl upp infør førlossningen... =| Uuuuh haha de kændes lite nervøst i magen att skriva de!

Har tvættat alla bebisklæder i stl 50-56 nu =) Imorn køper jag amningstrøjor och mjukisbyxorna som jag inte fick køpt idag, jag vågar inte vænta længre!



Nu væntar jag på adresser hemifrån så jag kan skicka julkort! Grisen fiser værre æn någonsin och Grynet tokrøjer i magen igen! Snacka om att den lilla inte ær still någon gång...

1 kommentar:

  1. Elliot kom som sagt i vecka 36+4 ;) Så förlossningen kan vara närmare än du tror!
    Men du, om jag får slänga in ett hett tips bara (känns som att jag alltid gör det och tror att jag kan allt bäst, hatar såna å nu gör jag sånt själv); köp ammningsbehåar och ammningslinnena på hm först och främst, tröjorna är bara skit, bättre att ha linne under alla vanliga tröjor så slipper man ha tråkiga kläder liksom :) O du förstår hur jag menar?
    Snart är det dags, sitter som på nårlar här, Nu kan det ju verkligen hända när som helst! Spääääännande!

    Puss å kram!

    SvaraRadera