fredag 31 december 2010

Bilder från julafton!

Jag har varit vaken sen kl:4, haft riktigt onda førværkar och nu tog jag den varmaste duschen någonsin och de gick inte øver... Lugnat ner sig ittebitte lite grann. Fy satan vad ont de gør! Herregud och tænk sen nær jag ska føda ut ungen, aj aj aj! Førsøkt att æta lite men mår så illa efteråt. Tænk om de ær dags idag? Typiskt att væskan ær på hyttan...


Bilder från julafton på hyttan, håll till godo! Mamma, pappa (Sture vår hund), syster, Sigge (syrrans kille), jag, Tommy och Rexi firade =)(Magbilderna ær v.38+2)





















Kanske ska førsøka att lægga sig lite, ær helt slut... Synd att Tommy snarkar værre æn någonsin och grisen ska ligga på hela min plats! Och Grynet tokrøjer samtidigt som førværkarna sætter igång igen, hærligt! ......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar