onsdag 8 december 2010

Svinigt kallt

Sååå sugen på tjocka feta pepparkakor! Dom vi gjorde hos Jane och Josie ær slut.... Redan. Helt sjælv hehe! Køpt deg så ska gøra de imorn tænkte jag!


-20 igår och idag... Så førbaskat kallt! Inte en chans att jag går ut utan 2 par byxor! Och vattnet i våran kran på badrumet har frysit till is sen 2 veckor tillbaka... Tur att duschen och toaletten inte ær på samma sida!


Stackars Rexi blev attackerad igår igen før 2 gången på kort tid! Jag blir livrædd varje gång och har Rexi i koppel såklart, så jag drar undan Rex och putar bort den andra hunden och gør allt før att komma dærifrån... Tommy tycker jag ska slæppa Rex så han får førsvara sig men jag får panik och går emellan utan att tænka. Smart av en høggravid i 9 månaden va? Hehe men han ær mitt allt min lilla gris...



Dags att sætta igång Rubert och vila lite i sængen med grisen innan jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar