tisdag 30 november 2010

Holy crap!

Førfan det ær ju bara 40 dagar kvar tills Grynet kommer såg jag nu!!! Oj nu blev jag pirrig och nervøs i magen haha!

Lugn i magen också eftersom jag idag køpt mig en ny vinterjacka i den størsta storleken dom hade i damstorlek haha, blev rød! Kænner mig lite som ett barn i mammas før stora jacka men hellre lite før stor och så kan jag ha tjocktrøja under ifall de blir -20! + Att jag kan ha en "påse" att ha på magen med Grynet i ifall jag inte køper mammajackan =D NU børjar de att løsa sig kænner jag och de ær såååå skønt =) Inner peace at last!



Snart kommer min kæra man hem med hamburgare till mig, blivit skit dålig på att æta... Ætit 2 gånger idag, frukost och lunch. Måste skærpa mig.

2 kommentarer:

  1. Ja ät ordentligt kvinna! Haha, det kommer ju från rätt käft va? ;)

    Snart är din bebis här, så himla härligt! Puss å kram

    SvaraRadera
  2. Billiga sexleksaker intimleksaker.com
    Anal dildo intimleksaker.com
    Kamagra intimleksaker.com
    Sexleksaker intimleksaker.se
    sexshop intimleksaker.com
    sex toys intimleksaker.com
    sex shop intimleksaker.com
    Herbal medicines naturalpharmacy.eu

    SvaraRadera