söndag 1 augusti 2010

Sjukskriven och ägg...

Som sagt, blev sjukskriven från Onsdag till Lördag... Inte roligt för fem öre. Jag hoppas att det var tabletterna (som jag btw INTE behövde) som jag reagerade på och att de inte blir en vana!


Väldigt trött fortfarande och fått massa finnar i ansiktet som vanligt när jag är sjuk men nu har jag iaf fräschat upp mig lite =)
Gjorde en blandning av 2 ägg, lite honung, lite aloe vera gel, lite lite äppelcidervinäger och bikarbonat och hade i håret i ca 15 min! Luktade som söta pannkakor haha! Och väldigt rinnigt så man får ta lite i taget, ni som vågar =) Skrubba även kroppen, ansiktet med olivolja och socker och snart ska jag smörja in mig med kokosolja!
Så jävla skööönt att veta att de jag använder är bra och naturligt! Och ingen deo fortfarande! :O Men de luktar inte så mycket nu och Tommy har inte dött än fast han trodde det.



Jag är sjukt seg med bilder, dom är tagna men ska lägga upp dom snart... =)


God natt

1 kommentar: