tisdag 10 augusti 2010

Börjar tröttna nu...

Det är inte roligt att ligga på soffan hela dagarna och inte kunna göra något. Men så fort jag känner mig lite piggare och tror jag kan ta tvätten OCH dammsuga 55 kvadrat (utan att pausa så det tar ca 1½ timme) så mår jag så jävla risigt. Jag kräks hela tiden och måste lägga mig ned och vila... Och jag slutar inte kräkas utan det pågår i ett i ett i ett...


Jag börjar att tröttna totalt på detta nu!


Bilder kommer ikväll på Grynet, just nu är jag inte i humör för detta... Grymt ont i nacken, måste ta Rexi en runda, dammsuga och göra mat. Kommer aldrig hinna innan 18 då Tommy kommer hem. Klart att han förstår men de är inte så jäkla roligt när han jobbar hela dagen och jag bara är hemma och inget är ordnat. =(



Usch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar