torsdag 5 augusti 2010

Åh herregud mitt hjärta!

Fick snällt gå till doktorn igår och fick mig en sjukskrivning igen...
Fortfarande väldigt svårt att äta och mår illa jämt... Men inte spytt på någon dag så de är bra. Får ligga ned och ta det lugnt. Går jag ut med Rexi tar de 10-15 min extra eftersom jag måste sätta mig hela tiden för annars så kräks jag. Snacka om att Rexi har lärt sig att gå i mitt tempo nu, hehe stackarn har ju inget val!
Men middag tar ca 1½ timme att få i sig och då får jag ändå inte i mig allt...


Jag ska tydligen räkna från den sista gången jag vägde mig (v 10) och då vägde jag 63 kg och nu v 18 väger jag 65 kg. Han tyckte de var lite för lite men de var tillräckligt för att Grynet ska växa utan problem ! Men nu ska jag, som han sa själv, gotta till mig och försöka äta så mycket som möjligt!


Men för säkerhets skull fick jag lägga mig på britsen OCH JAG FICK LYSSNA PÅ HJÄRTAT!!! Har inte fått göra de hittills och herregud... Rätt som de var hörde jag ett buff! Frågade vad de var och han sa att det var en spark!!!
Tårarna rann och de var helt fantastiskt och overkligt! Skulle önska att jag inte var ensam men hade ju ingen aning om de!

Ringde Tommy i tårar och rösten brast så jag råka skrämma upp honom, han trodde jag sa att Grynet var borta! Stackarn haha han blev så rädd! =)
Tommy ringde sin mamma som blev jätte rörd och köpte en liten kossa haha!




Och inatt så tror jag att jag kände Grynet sparka 5 gånger!!!
Kändes först som 2 st buff buff på höger sidan, väntade några minuter och så var de 2 buff buff igen och sist 1 buff!!! Känt något idag också flera gånger! =D
Snart kan känns de nog riktigt hårt hoppas jag! Åh mitt hjärta imorgon får jag se dig och höra dig igen! Ska spela in och se om jag kan lägga upp de! Kommer gråta, skratta och snora men de får ni bara ta!





v.16



v.16



v.17



v.18




v.18




Båten



Rexi lämnar inte mamma när hon är dålig...




Min fina gris!


Sådär nu blev de lite bilder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar