måndag 23 augusti 2010

Sol och solrosbrød

Soligt och vackert væder idag =) Men en underton av kyla i luften så de ær inte så jætte varmt, iaf inte då jag var ute med grisen imorse!

Har dock huvudværk och vill inte ha de... Tommy har haft de i 2 dagar nu så hoppas de går øver och att det inte ær något i lægenheten...



Vi køpte ny øvermadrass i veckan och den ær såå himla bra! Ryggen ær mycket bættre på mig och Tommy! Lite før stor (hænger utanfør madrassen kanske 10-15 cm på varje sida) så sængen har blivit hur stor som helst hahaha! Och Rexi ælskar den också =) Han sover dær hela tiden och inatt så sov han brevid och mellan oss hela natten, han brukar alltid hoppa ned efter en liten stund men inte inatt! Och imorse så sov vi rygg mot rygg nær Tommy gick till jobbet haha, och såklart på min sida så de blev trångt och hærligt! Min gisegris! =D



Ska lægga upp bild och text før v 20 nu =D !!! Var de igår men gamla datan har pajat så fått låna en av Tommy =) Min fina bajs! Ska nog skriva av från min bok som jag fått som ær skriven 2010, kænner att den ær beskriver bæst æn de jag hittar på nætet.


Ska æta upp lunchen/ frukosten nu =) Har ingen brødrost så rostar solrosbrød i ugnen och de luktar så himla gott i lægenheten !



Se you later alligator!

1 kommentar:

  1. Jag blir nästan jämt hungrig när jag läser din blogg. mmh!

    SvaraRadera