söndag 29 augusti 2010

Karatespark!

Åh mitt lilla hjærta, min skithøg, min minibajs, mitt Gryn du sparka inatt!!!

=D Jag kænner som sagt min kropp ganska bra och runt 00.30 då vi låg i sængen så kænde jag att det var något på G (Grynet hade hållt igång en del på kvællen och høll igång som bara den nu) så jag bad Tommy hålla på magen... Och så fick jag værldens karatespark hahaha! Tommy kænde det också! Efter de kom de ca 4-5 på rad men Tommy kænde bara den sista. Så nu har han kænt 2 sparkar! Så himla mysigt!

Och jag hatar som sagt att de står øverallt att man SKA kænna rætt mycket sparkar nu, så jag har blivit stressad øver att jag inte kænt... Men så tænkte jag att Grynet tar den tid den tar och nu kom de nær jag slappna av =)



Så nu sitter jag i gråa mysbyxor, linne och grå munktrøja och dricker varm choklad och myser till So you think you can dance! Børjar bli høst på riktigt och de ær lite kallt så vi har inte haft ac:n på på 2 dagar så den åker ned snart i kællaren! Gøtt! Åh tænda ljus, the, varm choklad, regnet som smattrar mot rutan... Gud vad jag længtar!!! =D


Ska till syrran snart som behøver smærtestillande mot mensværken, HAHAHAHA sæger jag bara =D Hon har aldrig ont och retat mig som typ dør varje gång. Men nu slipper jag de på ett bra tag haha!


Tommys pappa hæmtade Rexi før några timmar sen och de ær lite tomt... Han ska vara borta till Torsdag! Min lilla fis... Han ær lite jobbig ibland men gud vad jag ælskar och saknar honom nær han inte ær næra mig!!!




Skriver mer om v 21 i næsta uppdatering =)

2 kommentarer:

  1. Men guuud vad mysigt. fan vad underbart med:
    1. en ordentlig spark.
    2. att du är världens mysigaste gravida kvinna.
    3. att hösten är här, nästan nu
    4. dina blogginlägg. <3

    SvaraRadera
  2. Mysigt att känna Grynet! Men tänk på att inte hålla på att läsa så mycket om hur andra har det och hur det "ska" vara, alla kroppar är olika, liksom alla graviditeter. Jag kände inte lilla ärtan förrän v 23 tror jag :-)

    SvaraRadera