torsdag 12 augusti 2010

Mio min.. huvudvärk!

Japp jag ville ha en sån widget, gadget vad det nu heter! =D Så nu har jag de!! Tycker de är så mysigt att se haha :D Ska försöka koncentrera mig mer på Grynet och inte stressa så mycket inombords, blir nog liiite lättare att bli påmind om det iaf!

Men har fortfarande inte rört mig på vikten så de är 65kg (+2kg) som gäller...
Och magen har minskat lite tycker jag, säkert för att jag inte får i mig tillräckligt med mat... Men så fort jag kan äta lite så vips ploppar den ut haha! Så konstigt alltså!

Just nu försöker jag få i mig lite ost och skink paj med riven morot och det går väl ganska bra! Sugen på kokt fisk, potatis och morötter men orkar inte göra de just nu.


Huvudvärk har man också, usch hoppas de släpper snart! Ska till doktorn imorn också kl 8:45! Kom på det idag att jag har varit sjukskriven från 28 juli till 12 augusti och det blir säkert längre och snart är augusti slut!? Helt sjukt...
Det blåser liite liite underton av kyla i värmen så snart kommer nog hösten =D Älskar hösten! Tänk bara på alla mysiga hemmakvällar med film, regn som smattrar mot rutan, tända ljus, filtar, löven som ändrar färg, härliga koftor och magen som växer!!!


Dags att fortsätta med Mio min Mio och pajen! Hej so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar