tisdag 17 augusti 2010

Ultraljudet 06.08.2010 (lite sent)

Hjärtat slutade slå. Vågade inte andas och blicken var klistrad på tvn framför mig.
Jag vågade inte blinka ifall jag skulle missa något. Och där!!! Där var toppen på huvudet och sen såg vi 2 små fossingar framför ansiktet och en liten liten näsa, en liten mun mellan fötterna! Och tårarna rann från första stund och långt efter att vi gått ut från sjukhuset! Det var helt helt helt fantastiskt!


Vi fick se båda hjärnhalvorna, hjärtat och dess 4 kamrar, njurarna, magsäcken, ryggraden ja allt! Då var Grynet ca 18 cm och vägde 222 gram =) Mammas fina älskling! Fötterna sparka till lite hela tiden och händerna ville du ha uppe vid ansiktet =) Som mamma hehe! Jag skratta till några gånger och du guppade upp och ned hahaha! Blev mycket mer medveten om att allt, ALLT jag gör påverkar dig också!


Jordmor(=barnmorskan)tyckte du var helt perfekt! Vi var några dagar före så nu är BF 9 Januari 2011! Och jag räknar veckorna från Söndag istället för Onsdag =)


Åh vad jag längtar efter dig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar