onsdag 28 juli 2010

v 17 idag

Hjärtat slår som bara den och är helt matt i kroppen och huvudet. Inte fått behålla något idag, blev hemskickad då jag kräktes konstant. Är hemma imorn också, nu har jag druckit avslagen cola och lite kycklingsallad och fått behålla de hittills iaf...

Ont i magen också + att det svider, vet inte om de är tabletterna jag tar nu eller om Grynet växer, känns konstigt iaf... Jag får ta det lugnt och bara tänka positivt! 1 vecka och 2 dagar kvar tills Ultraljud!!!! =D som vi längtar!


Och stackars Rexi är förkyld, snoret rinner så det torkar på näsan haha! Usch måste torka bort de hela tiden och smörja med Aloe Vera. På nätterna får han även nässpray annars kan han inte andas haha mindre populärt kan jag säga! Min lilla fis...


Näe dags att lägga sig i soffan igen med filt och kudden. Sovit hela dagen så är inte speciellt trött...



Säger God natt och hoppas på en bättre morgondag!

1 kommentar:

  1. Åh jag längtar till jag får se en ultraljudsbild här på bloggen! :D Jag följer din blogg men glömmer att kommentera ibland, sorry!
    PUSS

    SvaraRadera