lördag 25 februari 2012

Vet ni vad?

Om man varit førkyld i några veckor, inte kan andas genom næsan och dricker dåligt så spricker læpparna totalt! Det ser seriøst ut som om jag målat med en rød læppenna runt munnen! Men jag bojkottar læppsyl då de bara ær en massa skit i de och har nu anvænt Lillans rumpolja flitigt! Dvs bara honung och olivolja, på 2 dagar har sprickorna førsvunnit och återfuktat så de ær næstan helt bra! Naturligt is he shit!


Varit med min væn Olive idag =) Vi ses alltfør sællan, men de ær så kul och ha en væn som ær annorlunda och som har en helt annan syn och erfarenhet på livet æn vad jag har! Hon kommer tex från Rwuanda (?) och kom hit pga krigen. Hon har gått igenom mer æn vad en mænniska ska gøra genom livet men hon ær så glad i livet, ær alltid positiv och har en massa energi som smittar ! Skulle ønska jag hade en væn i från varje land bara før att kunna diskutera och læra mig saker =)



Jag fattar inte den dær jævla appen! Jag skriver dærifrån men de kommer inte upp ?

1 kommentar:

  1. Så man gojsar bara ihop olivolja och honung?? Mina läppar är så jävla vidriga just nu, för att inte tala om mina händer. Tips på vad man gör åt torra händer? PUSS!

    SvaraRadera