tisdag 14 februari 2012

Jaa...

Då har Lillan lyckats smitta mig med sin førkylning med allt vad som ingår d.v.s. hosta from hell, tæppt næsa, huvudværk, halvt feber, ont i kroppen =( Fy alltså. Verkligen sæmsta tiden att bli sjuk på nu! Så typiskt att man blir sjuk nær man verkligen inte kan bli de, och då blir man de såklart.


Har æven upptæckt IGEN att Lillan vill sova sjælv, i mørkt rum, men nu med stængd dørr.... Jag får panik av bara tankten! STÆNGD DØRR!? Vad ær de med denna ungen? Kan hon inte bara vilja sova brevid mig istællet før så långt borta =( Vaknade flera gånger inatt och ville øppna dørren, min værsta tanke ær att hon kanske sætter något i halsen eller liknande och så hør inte jag henne, så går jag in på morgonen... Gud jag bara ryser av tanken! Men jag orkar inte vara vaken varje jævla natt heller, inte bra før henne med så då får hon sin vilja igenom då... Unge alltså =)


SItter nu med færg i håret, måste ta utvæxten! Glømt o lægga ut bild på nya håret =D Så får gøra de imorn! Har ju Iphone men hur bloggar jag får den då? Någon som vet?





Juste, det ær Alla Hjærtans Dag idag! Vi firar inte i vår familj hehe så jag tænker inte ønska de er heller. Jag ønskar er en bra dag VARJE DAG fylld av kærlek och glædje =)

1 kommentar: