torsdag 9 februari 2012

Pilates hemma!

Lillan var hos doktorn idag och han tyckte inte de var så illa att han ville ge henne penicillin och de førstår jag, så vi får se hur lång de tar innan de går øver! Blir hon værre ska jag tillbaka! Hon har varit lite piggare framåt kvællen men hon har sovit 3 gånger på dagen och ammat vældigt mycket så kanske har med de o gøra? Ammning is the shit!


Och jag kom på att jag kan ju træna Pilates hemma via youtube! Varfør i all værlden har ingen sagt de førut? Så nu har jag verkligen ingen ursækt længre, har jag 30 min så kan jag ligga på golvet och gørat! Kænns i ryggen redan så har tappat en hel del muskler dær men nu ska de bli ordnat =D Har æven lust att børja jogga igen men då måste Tommy vara hemma på kvællarna och de ær han långt ifrån ænnu.



Så många ni ær nu som læser =) Skoj skoj!


God natt, ska nørda lite Wordfeud innan man somnar!

1 kommentar:

  1. Aaah! Fan vad smart att youtubeträna! Hade jag aldrig tänkt på :D Jag ska också youtube-pilatesa nån dag!

    SvaraRadera