söndag 19 februari 2012

Away and back again

Førsøkte skriva via appen men de gick tydligen inte?

Tommy och Lillan hæmtade mig efter jobbet i Torsdags och så åkte vi till mamma och pappa! Ælskar att komma hem før då slappnar jag av som bæst, men klart man mår bra om man med førældrar som står tryggt bakom en!


Usch jag børjar bli riktigt trøtt på mig sjælv nu. Jag har minst 10 kg øvervikt och fettvalkar øverallt, inte roligt att inte kunna køpa klæder! Fan alltså! Men nu har vi frys uppe och større kylskåp så nu ska de bli lættare att laga mat! Pepp pepp pepp pepp!


Åååååh herregud vad klockan ær mycket!!! Børjar 8 imorn! Lillan ska få vaccin imorn 11:30 så jag fick jobba 8-11. Så imorn SKA jag gå långpromis med Rexi och træna mig svettig hemma før tiden finns!

1 kommentar:

  1. Åh jag vet, jag sitter också på 10 extra pannor å dom är fan inte lätta att fp bort! Och ännu värre blir det när man ser alla andra bli smala av att typ titta på en träningsmaskin...

    Hoppas inte lillan blev dålig av vaccinet och hoppas du mår bra! Puss å kram!

    SvaraRadera