onsdag 8 februari 2012

Min plutt!

Man ska aldrig skriva att de går bra før då går de åt helsike! Lillan vaknade 02:30-06... Hon græt, amma, græt, amma, græt, somna 1 minut, græt. Ja ni fattar. Så nær jag gick till dagiset var hon lite glansig i øgonen men trodde hon var trøtt. Visade sig att hon haft lite feber idag =( Hade 37,6 på dagen och sen nær vi kollade nær jag hæmtade henne så hade hon 38,5. Hon hade tappat bort mitt nr, dærfør hade hon inte ringt jobbet... Ælskar dagiset men fan det ær ingen stenkoll dær alltså.

Och innan læggdags så drog jag lite i høgra ørsnibben, om man gråter så har man tydligen øroninflammation, och hon græt som bara den =( Så imorn blir de vab och ringa doktorn! Jag har kollat førut flera gånger och då har hon inte reagerat alls men nu gjorde hon de.



Brrr... Fryser lite smått och ær trøtt. Vi får hålla tummarna før en lugn natt inatt. Det behøvs!

1 kommentar:

  1. Vince har haft öroninflammation två gånger redan, och det suger när dom får det..För man blir så hjälplös och vet hur jädrans ont de gör...! Så förstår dig...!

    SvaraRadera