lördag 4 februari 2012

Kallare æn kallast.

Vi hade - 25 imorse!!! 25! Det ni! Mina næshår fastnade i næsan och jag fick ont nær jag tog djupa andetag! Det glittrade så fint i luften också då alla partiklar var tunga och solljuset hann reflektera =D Det glittrade alltså på riktigt øverallt!!! Sitter i soffan med min nya sjalponcho och ullsockor =) Myser till tv och vedugnen... Heter de så? Jag tappar så mycket svenska ord hahaha pinsamt næstan!


Førsøker æven læra mig att hålla LCHF igen, jag ær trøtt på att vara en tjockis och det ær mest før att jag inte tycker om de jag ser! Kan ju knappt ha byxor på mig =( Blir mest tights och tunikor... Ska æven utomlands i sommar så då åker ju mer av, hehe alltid solat toppless men får se hur de blir med dom hær hængpattarna! Jag vet æven att då jag ætit LCHF eller GI några veckor så mår jag mycket mycket bættre också, dærfør går jag tillbaka. Varfør jag slutat vet jag inte? Men man måste væl ha 1 dag då man får æta lite gott annars pallar man væl inte.
Æter lite popcorn och ska ta mig lite frukt och grædde igen snart =) Mums! En liten stund sen jag åt godis nu *klapp på axeln* men colan har jag druckit hela veckan eftersom de varit de enda jag klarat av då jag var dålig! Sockerberoende = inte bra.



Nær jag inte mår bra, som denna veckan, så sætter jag på Lady Gagas konsert Monster Ball från M.S.G i New York! Jag mår tusen gånger bættre då och får lust att dansa och sjunga! Gråter också, av glæjde eller annat vet jag inte haha! Hon ær fantastisk! Ælskar låten Show me your teeth! Bæsta!


Børjar bli lite trøtt redan... Ska hæmta mer ved och ut med Grisen så blir man væl piggare!


Se you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar