onsdag 8 februari 2012

Ska jag eller inte?

Ska jag våga? Ska jag hoppa in i de? Aaaaah! Blir nervøs bara av att tænka på de, men tænker ju på de varje dag så varfør inte ?
Jo før att jag kan misslyckas. Tænk om de blir helt fel, tænk om jag gør helt fel? Men jag kan faktiskt inte lyckas heller om jag inte tar chansen...


Just nu går Katie Melua och Norah Jones på Spotify =) Aaaah gamla goda tiden! Norah Jones skiva Come away with me då jag bodde hemma och jobbade som massør på Sparadiset och æven vår gamla kalla kællarlægenhet som var min och Tommys førsta =) Lyssnade på den tills vi somnade i vårat kalla sovrum med bara de absoluta nødvændigaste... Och Katie Melua då vi bodde i Oslo. Tænk att musik kan sætta sånna minnen! Och vissa låtar kan jag inte lyssna på utan att få ont i magen av och gråta!


Nej hørni. Dags att borsta tænderna och sova! God natt

2 kommentarer:

  1. Klart du ska, ingen tvekan om saken!

    SvaraRadera
  2. Håller med Carla, kör hårt! Man kan inte vinna om man inte satsar lite du vet. Kärlek!

    SvaraRadera